Новини зі світу арт - Архів
Дирижери аматори збільшили продажі Бетховена
Продажі записів П'ятої симфонії Людвіга ван Бетховена в британських магазинах мережі HMV зросли на 295% завдяки непрофесійним дирижерам - діджею і одному з винахідників джанглу Goldie, а також комедійный актрисі Сью Перкінс. Вони обоє були фіналістами реаліті-шоу «Маестро» на телеканалі ВВС2. Про це повідомляє The Independent.
Програма «Маестро» складалась з восьми епізодів у яких взяли участь журналісти, актори і музиканти (в тому числі басист Blur Алекс Джеймс). Всі вони на протязі тижня вивчали основи диригування. Переможець шоу повинен був керувати оркестром ВВС на концерті в рамках фестивалю ВВС Proms. Фіналістами іиявились Goldie і Сью Перкінс. Під їх керівництвом оркестр виконував П'яту симфонію Бетховена. Журі вибрала переможцем Перкінса.
На думку музичного критика Майкла Черча, шоу «Маестро» допомогло познайомити молодих людей з симфонічною музикою і дати широкому колу глядачів уявлення про професію режисера. Передача мала великі рейтинги, і її організатори отримують заклики зняти другий сезон.
Lenta.ru
Додано - 23-09-2008, kanifol
Назад
|