Контактна інформація
Починати з нами
Додати до улюблених сайтів
Jey

Вхід/вихід
Новини і огляди: львівські | фестивалі | люди | ексклюзив | шоу-бізнес | кіно | ще новини | Всі новини rss каналом
Nota Bene: на каві | ця.людина | місце.події | варто знати | хтоЄхто | АРТ-довідка
Народна творчість: література | фотогалерея | афіша
Блоги: Ганна Вдруг | kanifol | kasanok | Максим Колиба | Андрій Стрехалюк | Олександра Личак | Маріанна Піцишин

Новини:
 
  Новини зі світу арт - Архів

Л² (еЛу квадраті) (ПРОГРАМА)

Помноження культур Любліна і Львова

Львів, 28 – 30 листопада 2008
 

Ідея проекту Л² - це створити нагоду для зусрічей різних творчих середовищ Любліна і Львова. Безпосередній контакт між людьми подібних професій має стати приводорм для обміну знаннями, досвідом, “ноу-хау” в царинах науки та культури, а це, у двальшій перспективі, служитиме будуванню чергових мостів і культурних проектів.

Першим етапом проекту L² буде виїзд майже ста осіб з Любліна до Львова з метою оргавнізувати там різноманітні мистецькі презентації: концерти, вистави, майстер-класи, музичні події, мультимедійні презентації, кінопокази, покази альтернативної моди, перформанси, лекції з мистецтва та культури. Група має представити якомога ширший діапазон тих «молодих» культурних кіл нашого міста, які займаються творчими пошуками. Отже, крім митців, у Львів поїдуть і менеджери культури, куратори виставок, культурні діячі, журналісти, публіцисти, представники неурядових організацій.

ЛистопадовеL² є першим етапом довгострокового мистецько-культурного обміну між Люблном і Львовом, під час якого зустрінуться насамперед представники «молодого» митсецтва і «молодої» культури, люди які шукають в культурі та мистецтві нових можливостей, які цікавляться тим що незалежне, альтернативне, і що відповідає новому часу.

Другий етап планується провести на початку 2009 року, коли Люблін відвідають львівські митці. 

Наступні частини будуть конструюватися на основі нагромадженого досвіду і будуть також постійно обговорюватись із середовищами Любліна та Львова. 

 
Координатори проекту:

Центр анімації культури та Центр культури в Любліні 

Культурно-мистецький центр “Дзига” у Львові
 
Українські партнери з проекту 
Львівська міська рада
Львівіський театр “Воскресіння”
Музей ідей “Дзиндра”
Львівський театр ім. Леся Курбаса
Клуб львівських броварень «Хмільний дім Роберта Домса»
 

Проект фінансований за коштиАдміністрації міста Любліна та за фінансової підтримки Культурно-мистецького центру «Дзига» (Львів).


ПРОГРАМА
27 XI – ЧЕТВЕР
КЛУБ ХМІЛЬНИЙ ДІМ РОБЕРТА ДОМСА(вул. Клепарівська, 18) вхід 20 гр

20:00 інтердисциплінарний проект «Ферма тварин» за Дж. Орвеллом
21:00 клубний концерт
«I hate mondays», Centrala Transport


28 XI – П’ЯТНИЦЯ

  1. МУНІЦИПАЛЬНИЙ ТЕАТР (вул. Городоцька,36)

15:00 презентація Товариства Homo Faber + Акціi у просторі міста (субота , неділя)
16:00
вернісажі:
Маґдалєна Біч „Без назви
Пауліна Кара „
Вежа
Павел Поґожельський „
Нагромадження
Марчін Суджіньский „
Люблін Реальне місце
Малґожата Рибіцка „
Плакати
Мар'юш Таркавян
Підглянуті малюнки
16:20
перформативне дійствоАкція № 1”,Простір творчих дій Tektura
16.40
звукова ситуація AkaHarp”, Конрад Хиль
17:00 спектакль „
Wistość rzeczy”, Театр побрехеньок (мала сцена)

18:00 спектакль „Piejo, dziobio, gdaczo..”,Група сучасного танцюPL (велика сцена)

МУЗЕЙ ІДЕЙ(вул. Валовій, 18а)

18:00 показ незалежних короткометражних фільмів, KinoteatrProjekt
після показу лекція – дискусія на тему незалежного кіно в Польщі

КЛУБ ХМІЛЬНИЙ ДІМ РОБЕРТА ДОМСА(вул. Клепарівська, 18) вхід 20 гр

19:00 концерт Spaleni Słońcem, люблінські тапери до фільму «Носферату – симфонія жаху»
20:30 концерт Dwootho + візуалізації „Makrofaza
22:00 клубний концерт „Редеконструкції”, CentralaTransport

29 XI – СУБОТА

ГАЛЕРЕЯ „ДЗИҐА”(вул. Вірменська, 35)

16:00 вернісажDizajnbyKoziaratararara”,Ярослав Кожяра

МУНІЦИПАЛЬНИЙ ТЕАТР (вул. Городоцька,36)

17:00 інсталяція „K2 Заспокійлива констеляція, eRBu
17.20
монодрама Світ в голові”,Пшемислав Букшіньський (мала сцена)
17.40
перформативне дійствоАкція № 2”, Простір творчих дійTektura
18:00
спектакльКосмосза В. Кандінським, Люблінський театр танцю

МУЗЕЙ ІДЕЙ(вул. Валовій, 18а)

18:00 показ незалежних короткометражних фільмів, KinoteatrProjekt

КЛУБ ХМІЛЬНИЙ ДІМ РОБЕРТА ДОМСА(вул. Клепарівська, 18) вхід 20 гр

19:00 концерт перкусійного оркестру Sambasim + візуалізаціїMakrofaza
20:00 концерт гурту
Naczynia + візуалізації, eRBu + інструментовка до фільмів
21.30 альтернативний показ моди „Штори”,
Elbruzda
22:00 клубний концерт „
FromDub 2 Dub”, CentralaTransport


30 XI – НЕДІЛЯ
ГАЛЕРЕЯ „ДЗИҐА”(вул. Вірменська, 35 ,II поверх)

15:00 показ/лекція “WyciągzKont'a”, Збіґнєв Собчук, галерея „Kont

МУЗЕЙ ІДЕЙ(вул. Валовій, 18а)

18:00 фільмНомер”(реж. A. Матьяш),KinoteatrProjekt

МУНІЦИПАЛЬНИЙ ТЕАТР (вул. Городоцька,36)

16:00 паратеатральний дует „M2Музичне подружжя
17:00 спектакль I
мпровізований інститут
17.40 перформанс „
Cor - Serce” Катажина Порчак
18:00
спектакль стадія.етапIГрупа сучасного танцюPL (велика сцена)
18.30 перформанс
, Дар’юш Кочіньскі


 
 
 
 
ОБРАЗОТВОРЧІ МИСТЕЦТВА
 
 
ЯРЕК КОЖЯРА
«DizajnbyKoziaratararara»

Люблінський митець, знаний своїми нетрадиційними проектами, що розмивають кордони між різними ділянками мистецтва. Закінчив Варшавську академію мистецтв. Автор плакатів, інсталяцій, графік, фотографій, театральних, вуличних і телевізійних декорацій, перформансів та лендартів, тобто ландшафтних композицій. До найбільш видовищних акцій і робіт Ярка Кожяри належать: виконане в 1989 році перше художнє графіті в Любліні («Guernica» на паркані Люблінського Католицького Університету), монументальні ландшафтні композиції в околицях Яновця над Віслою, графічне оформлення дисків гурту Voo Voo і концертів з використанням палаючих фігур та інсталяцій, великоформатні кольорові декорації з використанням тисяч компакт-дисків, театральні плакати, проекти інтер’єрів люблінських і варшавських клубів. Незважаючи на працю в таких різних матеріалах, митець зміг випрацювати власний, розпізнавальний стиль.

 


ЗБІҐНЄВ СОБЧУК

«Витяг з Konta, тобто Kont в елКвадраті»

Експозиція під назвою «Витяг з Kont’a» відсилає до 30-літньої традиції люблінської галереї KONT (Студентський культурний центр Люблінського університету ім. Марії Кюрі-Склодовської). Галерея KONT постала в 1978 році. Винятковість цього місця і його характер зумовлені модерністичною архітектурою самого будинку та університетським контекстом. Це вплинуло на атмосферу галереї, на її програмну діяльність, а також на візуальну стилістику.

Це місце стало «тлом, що експонує та увиразнює» різноманітні події – мистецькі і освітні; суспільні, колективні та індивідуальні; перформативні, малярські, поетичні і акустичні; концептуальні, ефемерні, колажні, мультимедійні і цифрові; традиційні, актуальні, інтимні, активістичні, матеріальні і утопічні; критичні, формальні, проблематичні, духовні, вульгарні, розважальні і антиестетичні.

Протягом 30 років свого існування галерея пережила чимало змін, залишаючись проте насамперед таким місцем, що сприяє мистецтву, зокрема його актуальним втіленням, новим підходам, але також його маргінальним проявам, чи то занадто абстрактним чи то дещо забутим. У грудні відбудуться три подвійні зустрічі з циклу «яке?МИСТЕЦТВО! – Мистецтво Східної Європи?» за участі, зокрема, групи IRWIN і Маріни Ґжініц зі Словаччини, а також Аліни Зазімко та Яніни Пруденко з Києва. Істотно, що обидві ці події є важливим контекстом та добрим початком для зустрічі організованої в галереї «Дзиґа» у Львові.

 
МАР'ЮШ ТАРКАВЯН

Навчається на художньому факультеті Люблінського університету ім. Марії Кюрі-Склодовської. Знаний як уважний спостерігач за мистецтвом. Головним засобом вираження є малюнок, який у нього також стає акцією в публічному просторі. Зокрема, є автором нескінченних циклів: «У пошуку мистецтва», «В очікуванні на мистецтво», та «Підозрілі малюнки», що об’єднують вже кілька тисяч праць. Останнім часом на стінах коридору полишеної частини будинку Люблінського культурного центру він створив монументальну фреску, яка зображує історію мистецтва та цивілізації. Художник співпрацює з варшавською галереєю «Program».

«Підозрілі малюнки»

Мальована хроніка цілого проекту, пов’язаного з виїздом до Львова: самої подорожі та різних подій на місці – монтування праць, репетицій спектаклів, концерту. Увага буде зосереджена на спілкуванні між людьми, чому сприятимуть теж діалоги, записані ломаною кирилицею та по-польськи. Повстане своєрідна «літопис» подій – малюнки олівцем на старих листках, що відразу вішатимуться на стіні призначеній для глядачів.

 
 
 
ПАУЛІНА КАРА
«Вежа»

Ця праця повстала для виставки, темою якої був батько і батьківство. Праця являє собою приблизно двохметрову керамічну вежу, по сходах якої піднімаються чоловічі постаті – потенційні батьки занурені у виконання своєї місії, відсутні батьки …

Пауліна вирішила збудувати вежу з огляду на її надзвичайно багату символіку – для кожного з нас може вона мати інші значення … Така собі вежа непорозумінь – з відстані, а з близька – монумент, збудований з невиконаних обітниць … З піску, скла, дерева, скороминуща, стабільна вавилонська вежа, вежа Валленрода, в’язниця, порятунок, чудо світа… Вічна місія відсутніх будівничих, образ одвічної і нескінченної місії наших незнаних. Будована їхніми долонями, а радше відсутністю їхнього дотику…

 
 
МАҐДАЛЄНА БІЧ
«Без назви»

Кількадесят невеликого формату картин продовжують пошуки, пов’язані з тканиною, яку мисткиня використовує протягом вже багатьох років. Праці візуально уподібнені до тканини, її візерунку, структуру. Своєрідним «зразком» для представленого циклу є, зокрема, святковий стрій бабці. Помножений, порізаний, зображений макроскопічно, замикається у тісних кадрах серією ритмічних картин в монохромній колористиці. Фарби місцями кладуться густою фактурою в намаганні відтворити і наблизити поверхню самої тканини – напр. шорсткість вовни, соковитість оксамиту, полиск льону тощо.

 
ПАВЕЛ ПОҐОЖЕЛЬСЬКИЙ
«Нагромадження»

Згадуючи маніфест авант-попу, написаний Марком Амеріка, можна сказати, що молодий художник XXI століття свідомо чи несвідомо є дитям масової культури Він може або заплющити очі, вдаючи, що ця «низька» культура не існує, або несміливо глянути в невинні очі оленятка Бембі. Митець авант-попу паразитує на живому і «здоровому» тілі, вгризаючись у масову культуру та черпаючи з неї потрібні ддя життя соки – такими власне є картини з циклу «Нагромадження». Назва запозичена з музичного твору Єжі Корновіча, також позиченими, чи радше вкраденими, є елементи, що творять саму картину. Художник використовує необмежену кількість картинок та ілюстрацій, що нас оточують: реклам, логотипів фірм, коміксів, продуктів харчування тощо. З них вибирає елементи і переносить їх на картину, не вирізняючи, проте, жодного, а додаючи все нові й нові. Метод праці – нескінченне «Копіювати»–«Вставити».

 
 
МАРЧІН СУДЖІНЬСКИЙ
«Люблін реальне місце»

Це є експозиція кількадесятьох праць, виконаних вручну на традиційних фотографічних матеріалах (чорно-білі фотографії середнього і великого формату, копії на баритовому папері) групою фотографів з різних кінців Польщі. Провідною темою пленеру був Люблін та його простір. В цьому просторі фотографи намагалися віднайти щось, що часто називають духом місця. З чого складається цей дух? Зі Світла? Мороку? З предметів, що були тут знайдені і привернули увагу фотографа? З архітектури, яка зберігає на собі сліди людських історій? Ми намагаємось відповісти на ці питання в своїх фотографіях: невеликих розмірів, старанно опрацьованих протягом годин, проведених у темряві. Пленер, що відбувся наприкінці травня – на початку червня 2008 р., під керівництвом одного з найвизначніших творців художньої фотографії – Богдана Конопки, був винятковим часом. www.miejsce.lublin.pl

 
 

Малґожата Рибіцка

«Плакати»

Сідаю на куплений в кіоску червоний чотирьохколісний мотоцикл із пластику MSSuperPowerGp3 Speedy та їду в подорож по своєму мозку. Часто дуже далеко. Часом зупиняюся, щоб зробити фото місцевим, або замальовую предмети, які вони використовують. Мої плакати – це своєрідні листівки з далекої подорожі. А по поверненні відбувається вернісаж – на люблінських вулицях, парканах та тумбах для оголошень. Завжди є публіка та вино. Таке відкриття виставки відбувається кожного разу, коли хтось зупиниться, прочитає прихований текст, або зрозуміє щось несподіване.

 
 
ТЕАТР
 

ГРУПА СУЧАСНОГО ТАНЦЮ ЛЮБЛІНСЬКОГО ПОЛІТЕХНІЧНОГО ІНСТИТУТУ

Група, яку заснувала Ганна Стшемецька,працює як театр танцю з 1993 року. Хореографічні композиції Групи спираються на індивідуальний рух, дозволяючий виявити експресію, та розвивати індивідуальне творення. Ці композиції здобували премії та демонструвалися на численних фестивалях сучасного танцю й на театральних фестивалях, так в Польщі, як і за рубежем. Випрацьований хореографом і танцюристами Групи індивідуальний стиль танцю і творення привів до того, що було створено Люблінський театр танцю, який не припиняє співпраці з колишніми членами Групи.Від листопада 2005 року Групою сучасного танцю стала керувати дуже досвідчена солістка Люблінського театру танцю, Анна Жак. Група постійно розвивається і бере участь в різноманітних мистецьких проектахшироко відкриваючися на установлену артистичну співпрацю. 

стадія. I етап

спектакль був створений під впливом творчості Маґдалени Абаканович.

хореографія: Анна Жак
сценографія: Анна Жак і Діарія Дзедзиц
технічна сівпраця, освітлення: Ґжеґож Поляк
Музика: “То Рококо Рот”

візуалізації: Аґнешка Самонек, Аґнешка Вельґош

танцюристи: Евеліна Джал, Аґнешка Дуда, Домініка Ярош, Юстина Костанчук, Малґожата Квецень, Беата Мисяк, Кароліна Суляж, Дорота Свіць-Кенцик

час: 35 хвилин
костюми,ідея – Анна Жак, виконання – робітня Івони Мазур
 

“стадія” це – етап хореографічної праці Анни Жак і танцюристів Групи сучасного танцю Люблінського політехнічного інституту над обширною темою творчості Маґдалени Абаканович, а також над темою власних почуттів щодо великої глиби в просторі, реальної або нереальної, яка має характер приголомливої, всеосяжної маси.

Перший етап “стадії”користується більш багатолюднимкшталтом та формами, які виринають і зникають. Це – тільки вступдо індивідуалізації,знайдення або отримання назадідентичності…яка мабуть ніколи не можлива…і – мабуть – завжди присутня. Перша інтерпретація супроводжуєтьсябоязнею перед тим,що багатолюдне,могутнє, неминучеі таємниче, тим,визирає з куточків підсвідомості.

 

 
ЛЮБЛІНСЬКИЙ ТЕАТР ТАНЦЮ

Космос за Кандінським – work in progress

Хореограф та режисер: Войцех Капронь
візуалізації: Александер Янас і Роберт Зайонц,група kilku.com
музика: Конрад Хиль
час: 40 хв.

Спектакль у технікольорі

Якість точки залежить від напруги
точка як форма неіснування, космос, беззвучна проста форма
Точка є тільки приводом для запліднення простору
Точка, коли вона – пущена в хід, створює структуру лінії, залежно від стимулів вона може створювати різні види емоцій.
”Космос” є авторською реалізацією Войтка Капроня, яка виникла під впливом творчості Василя Кандінського, найвидатнішого абстакціоніста XX ст. Він написав: “В сьогоднішньому живописі, часом точка говорить більше ніж людська постать. Вертикальна лінія поєднавшися з горизонтальною отримує смисл ледве не драматичний. Зіткнення кола з гострим кутом трикутника дає ефект, що не менший ніж наближенння пальця Бога до пальця Адама на фресці Мікеланджела". Вистава перекладає ці думки мовою руху; це – формалістична й мінімалістична вистава бея жодної фабули, прямо дегуманізуючипостать виконавця.

Work in progress - прем'єра спектаклю планується на початок 2009 р.

 
 
ТОВАРИСТВО “ШТУЧНЕ”

У СПІВПРАЦІ З АКАДЕМІЧНИМ ЦЕНТРОМ КУЛЬТУРИ“ХАТКА ЖАКА”

ПРЕДСТАВЛЯЄ
Імпровізований Інститут

В імпровізаціях неможливо повторювати. Неможливо, отже, і визначити те, про що розповідає наш спектакль. Все залежить від поєднання сил глядачів і акторів. Для того, щоби спектакль удався, потрібно, однак, дотримуватися деяких правил, які аж ніяк не імпрвізовані. Гра, таким чином, виявляється подвоєною: актор втілюється у чергові ролі, але одночасно грає у гру, яка має свої правила, яка веде його до мети, яка розмовною мовою називається перемогою або поразкою. Спектакль імпро живе своїм життям і доволі неочікуаним способом відреаговує на стимули з боку публіки.

 
ПРОСТІР ТВОРЧИХ ДІЙ ТЕКТУРА
театралізовані акції

Акція "№ 1."
Навіть до випадково поміченої особи, котру минаємо на вулиці, переважно можемо ставитися доброзичливо, якщо і з її боку відчуваємо хоч трохи доброзичловості. І якщо можемо обдарувати симпатією навіть випадково зустрічену людину, то мабуть все відбувається пододібним чином і з іншими емоціями?
Під час хеппенінгу, разом з "Тектурою", зможемо пошукати відповідь на це питання.

Акція "№ 2."
Під тиском повсякдення, нас атакують тисячі стимулів: інформація, реклама, вуличний галас. Парадоксально ми звикли до такої ситуації. В такому середовищі почуваємося безпечно. Воно стало нашою іншою натурою. "Тектура" перевірить чи вміємо ще слухати себе та інших. Під час акції "№ 2." "Тектура" постарається "відкрити" нам очі і вуха.

 
 
“СВІТ В ГОЛОВІ”
монодрама

Сценарій – Анна Станек і Пшемислав Буксінський
(
на основі "Auto da fe" Еліаса Канетті)
Режисер – Анна Станек

Пшемислав Буксінський – багаторазовий лауреат загальнопольських конкурсів декламації і інших конкурсів, які пов'язані з мистецтвом слова.
"Auto da fe" –
це найбільш відома книжка видатного австрійського прозаїка, драматурга й есеїста, лауреата Нобелівської премії з літератури (1981). Герой роману – професор Пйотр Кін, світової слави синолог, книгогриз і відлюдок. Живе у досконалій гармонії свого зовсім відірваного від дійсності світу. Історієя Кіна, який в закінченні роману горить зі своєю легендарною книгозбірнею має ознаки фантасмагорії, що народилася в збудженому гарячкою розумі, набуваючи при цьому прикмет метафори..

 
KIНО
 
“КІНОТЕАТРПРОЕКТ”

Група “Кінотеатрпроект” займається незалежним кіно. В рамках праці Кіногуртка, молоді творці отримують допомоги під час знімання своїх фільмів. Ми – співпродюсери першої люблінської повнометражної картини “Numer” (“Номер”), яка демонструвалася нап багатьох кінофестивалях (в тому числі – у Гдині) та на телебаченні Canal +. Займаємося теж пропагуванням незалежного кіномистецтва, за допомогою численних показів i оглядів, а перш за все – двох щорічних фестивалів молодого кіно, які мають конкурсний характер, а саме: “Повний метраж” i “Золоті мурахоїди”

 

“Кінотеатрпроект” покаже набір короткометражних фільмів з лекціямит про незалежне кіно в Польщі, та фільм “Numer”.

„Numer” реж.Анджей Матіаш

Дія розгортається в Любліні, недовго після теракту в Мадріді, в атмосфері загального страху перед такими ж атаками в Польщі. Двадцятирічний Павел і двоє його друзів – розчаровані життям. Вирішають змінити світ за допомогою телефонів про бомби. Викеликають страх і дезорганізацію. Їм здається, що вони подолали весь світ, достатньо лиш набрати наступний номер...

 
МУЗИКА
 
 
DWOOTHO

Учасники «Dwootho» є студентами музичних навчальних закладів в Катовіце і Любліні. Спільне зацікавлення балканською музикою, джазом, а також постійні пошуки нового, неконвенційного звучання інструментів, поєднане з класичними мотивами створює специфічний стиль «Dwootho». Використовуючи як сучасні модулятори звуку, так і старі глечики на картоплю, «Dwootho» грає музику на межі фолку, джазу, а іноді навіть драм-н-бейсу.

Структурною основою і джерелом натхнення стає джаз, з огляду на форму і доволі “просторове” бачення процесу творення композицій.

Склад групи:
Мацей Дзедзиц – ударні інструменти
Бартош Лучкевич – бас-гітара
Марек Тарновський - акордеон
Томаш Пйонтек - саксофон EWI
 
 
NACZYNIA

Гурт «Naczynia» був створений в 1999 році, його назва – по польськи “посуд” - походить з фільму Джима Джармуша «Ніч на землі». Гурт у своєму доробку має концерти по цілій Польщі та за кордоном (Угорщина, Україна). У 2006 році незалежне видавнитцтво «OBUH records», яке спеціалізується на музичному авнгарді, випустило дебютний диск колективу «Naczynia zespołem». Альбом цього надвіслянського гурту несе в собі чималу дозу оригінальної, «непригладженої» молодої привабливості. У ньому можна знайти широкий музичний спектр: від рок-композицій, з, так би мовити, найновіших трендів через не позбавлені гумору гаражно-прогресивні варіації аж по гітарно-психоделічні витівки, забарвлені саксофоном. Гурт «Naczynia» створив нові інструментовки до анімаційних фільмів «Дім» В. Боровчика і Я. Лєніци 1958 і «Лабіринт» Я. Лєніци 1962 року, які виконує під час їх показу.

Склад гурту:

Danios – ударні

Dawidu – клавіші 

Cynio – гітара

Szampua Chua von Karakua – бас

Księżyc – гітара

Мачєк Родаковський – тенорний саксофон
 
 

SPALENI SŁOŃCEM

Групу створюють люблінські музиканти, що пов'язані з різними музичними гуртами зі сфери джазу та регі. “Спалєні слоньцем” виступатимуть з авторським проектом музики до фільму “Носферату, симфонія жаху” 1922 р., режисером якого був Фрідріх Вільгельм Мурнау. Фільм – окрашений сумішшю різних музичних стилів, відповідно до музичних смаків членів групи.

Склад групи:

Лукаш “Люксон” Ольшак – акордеон, клавішні інструменти

Пйотр Данкевич – бас-гітара

Марцин “Кабат” Ковальчук – тромбон, мелодіка, клавішні інструменти

Павел Свідерський – ударні інструменти

Мацек панасюк — гітара

 
 
SAMBASIM

«Sambasim» – це «перкусійний оркестр» із семи осіб з “диригентом” на чолі, який користуючися системою знаків аранжує музичну форму концерту. Під час виступів усім процесом керує «диригент», який послуговуючись умовними знаками, створює відповідну музичну форму.

Учасників групи надихає музика різних регіонів Бразилії. До репертуару входить як вулична самба – візитна картка Бразилії, так і традиційні афро-бразильські ритми з північних регіонів країни (афоксе, конго, коко та ін.). Гурт виконує пісні португальською мовою. Гурт використовує такі автентичні бразильські інструменти, як низький і середній барабани «сурдо», каікса, пандейро, тімба, куіка, чоккало, ґанза, аґоґо, тамборім, репініке, апіто.

Склад групи:

Сильвія Лясок – спів тамборім

Рафал Майбасовий барабан

Мірек Юнгчоккало, куіка, ґанза
Міхал Войда - басовий барабан

Марцин Кісельдиригент, ударні інструменти

Лукаш Шульцпандейро, каікса

Ірек Мартинюктімба, чеккере, чоккало, аґоґо
www.sambasim.pl

 
КОНРАДХИЛЬ AKA HARP


Він грає у групах “zubra2” , “eChamixU” , “gdula*harp”, найбільш цікавиться музичною імпровізацією та електронною музикою на основі стилю: “free improv, а також акузматичною музикою і жанр мінімал хіп-хоп. Митець шукає власної авторської форми (т.зв. звукової ситуації) на межі звукової інсталяції та концерту.
www.myspace.com/zubrad

 
 
“ЦЕНТРАЛЯ” ТРАНСПОРТЛЮБЛІН@ЛЬВІВ


ідея:
Переносимо на три дні Клуб “Централя” із Любліна до Львова. Переносимо увесь клуб: його найкращих людей, неповторну, незабутню атмосферу, музику, яка пливе із душі, а навіт музичне обладнання. Львів'яни матимуть нагоду побачити і відчути те, що в клубі “Централя” є найкращим. Відбудеться презентація переглядового циклу заходів, які показують різноманітність музичних виборів, зроблених однією групою музикатів клубупочинаючи з дабу, дабстепу, джангл, драм-н-бейс, брейккору, по хардкор, експеріментл і нойз.
заходи:
I HATE MONDAYS - ЧЕТВЕР
У першу ніч відбудеться землетрясіння, що викликане звуковою доріжкою. Її створила група зомбі – члени "I HATE MONDAYS". Це найстрашніший музичний захід у стилі нойз в усій східній Польщі. Він – призначений для тих, хто хоче екстремальних вражень і переживань у зустрічі з масою звукових електронів.
РЕДЕКОНСТРУКЦІЇ - П'ЯТНИЦЯ
Друга ніч буде кульмінацією танцювальної частини цієї інвазії, тобто наступлять РЕДЕКОНСТРУКЦІЇ. Екстремальна танцювальна музика з поламаними, швидкимми ритмами та басами, що виривають душу, доводить тіло до танцювального шалу. І, ніби цого мало, на підмогу Редеконструкціям з'явиться хардкор-група "Bangin' Beats promo", тобто ДіДжей Белькін і Діджей Нюк.

FROM DUB 2 DUB - СУБОТА

Після двох ночей в пеклі, в суботній вечір відбудеться фінальний захід, на цей раз - у стилі чілаут, даб, дабстеп, тобто FROM DUB 2 DUB. М'які басові звуки і повільні ритми, тобто - на зустріч відгомонів та відлунь. Цим заходом прощаємося з лвівською публікою й чекаємо на наступну зустріч, тепер вже в Любліні.
люди:
KING STRESS
Основоположник стилів регі та даб у Любліні і в усій Польщі. Творить від початку восьмидесятих років на саунд-системній сцені в рамках “Love Sen-C Music Sound System”.
“Дрещ Вдещ”
засновник люьблінського клубу “Централя”,співзасновник і людина, яка робить промоцію I HATE MONDAYS, тобто понеділкових імпрез ненависті.
r33lc4sh
автор промоакцій та першовідкривач стилю дабстеп у Польщі. Продюсер і творець музики у цьому стилі. Під час своїх сетів він отримує найнижчий рівеь басового звучання і створює великий акустичний тиск
Доктор Шрон
досвідчений селектор. Проникає в усі можливі музичні жанри, але віддає перевагу стилям даб і мінімал, не уникаючи водночас драм-н-басу брейккору, а навіть музики нойз
Раф
Відповідальний за найбільш танцювальну частину виступу; драм-н-бас, бхангра, ню-скуль-брейкс, цифровий хардкор... Найбільш непередбачувальний із усіх редеконструкторів.
деспер
легенда польського брейккору, культовий Діджей ;>, селектор, котрий мікшує так швидко, що навіть не встигає міняти платівки, композитор мелодійок для мобільних телефонів та для автоматів з морозивом і батончиками..

 
 

МІЖДИЦИПЛІНАРНІ МИСТЕЦТВА

 
ВІЗУАЛІЗАЦІЇ
“Макрофаза”

“Нордик” під час усіх музичних заходів у клубах створює надзвичайно ефектове візуальне формлення оживляючи простір рухомою картиною

 
 
 

K2 – ЗАСПОКІЙЛИВА КОНСТЕЛЯЦІЯ

Аудіо: Пйотр Курек.
Відео: еРБу.

Безекіпажна аудіовізуальна реалізація. Мета проекту: заспокоїти нерви глядача та його розум після щоденних зусиль під час контактів з медіакратичною імперією.

 

 M2 – ПОДРУЖЖЯ, ЩО МУЗИКУЄ

вокал: Магдалена Шубєльська

інструменти: Радек Бултович

музика: Пйотр Курек
час: 15 хв.

Театралізований вокально-інструментально-вербальний дует. Проект був підготовлений на основі текстів Едварда Ліра, Станіслава Іґнгаци Віткевича і Вітольда Ґомровіча.

 
 

ІНТЕРДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПРОЕКТ

«ферма тварин» за дж. орвеллом

візуальна частина:

 - вибрані кадри мультфільму “Ферма тварин” Джона Галаса і Джой Батчелора 1954 року, який слижитиме для виконання діапорами, на зразок казок для дітей, що репродукуються на фотоплівці (слайди), щоб їх можна було оглядати в домашньому затишку.  

текстова частина:

- адаптування досконало відомого роману Джорджа Оруеля 1945 року під назвою “Ферма тварин”. На основі вибраних фрагментів було створено текст розповідача і кілька значущих “свинячих” промов; під часм кації все буде виконано наживо.

звукова частина:

- звукова доріжка будується за допомогою самплів, муга, та пилки.

Ідея:

Історичні і політичні обставини виникнення фільму і його літературного джерела були напевне далеко різні від сьогоднішніх і виникли як реакція на події, яких більшість із нас особисто не переживала. Зате, особисто переживаємо теперішні політичні і соціальні ситуації, на які зміст “Ферми тварин” все, на жаль, дає відповідь

“СТОРИ”
альтернативний показ моди

костюми - Ельбрузда
спеціальні ефекти – Павел Фронцкевич
музика – “Реде СС”

“Не люблю, не люблю писати про свої дії, бо всі види візуального мистецтва мусять насамперед оглядатися і самі сказати своє. Перед сном я видумала, що назва показу буде “Стори”, оскільки він мусить якось називатися. Але маю на увазі скоріше занавіски [по польськи це слово саме означає “занавіски” – прим. перекл.]. Тому що історія – як звичайно на моїх показах – складеться сама. А так! – як надінуть ці мої занавіски, самі будуть знати що з ними робити. Як звичайно, буде трохи казково (але не - похмуро) і не без перверсії (але без голизни). А також, завдяки прибульцю із Фолклендських островів, будуть спеціальні ефекти (але без вибухів). А повчальний смисл цієї казки вийде із-за занавіски, або й ні..."

Ельбрузда
 
 
 
ПЕРФОРМАНС
 
COR – СЕРЦЕ

Катажина Порчак

Митець створює мистецьку ситуацію, суб'єктом і об'єктом якої буде тіло в контектсі часу, простору і власних обмежень.

Катажина Порчаквипускниця Мистецького відділу Університету Марії Кюрі-Склодовської в Любліні. Вона заснувала існуючу вже чотири роки, неформальну мистецьку групу “Колюмна штукі” (“Колона мистецтва”), яка своєю діяльністю асоціюється з мистецтвом “флешмоб”. Катажина Порчак є головою створеного нею Товриства мистецьких справ “АртРево”, серед творів якого є “Перон мистецтва”. Як куратор, вона співпрацює з Осередком театральних практик “Ґардзеніце”. Створює скульптурні інсталяції, малюнки, перформанси, про які каже: “Форма вислову, якою займаюся, є справою, що на межі двовимірного і тривимірного просторів. Мої роботи мають тісний зв'язок з людиною і вона є для мене об'єктом пошуків та примушує мене до роздумів".

 
ДАРІУШ КОЦІНСЬКИЙ

Митець, який працює в царині перформансу, інсталяції, звуку. Він – активний у цьому з 1996 року, коли почав тісно співпрацювати з Галереєю “Конт”. Має за собою участь у багатьох персональних та колективних виставках, серед яких були наступні: в Центрі сучасного мистецтва “Уяздовський Замок” (Варшава), на Мистецькому ярмарку в Познані, на ARTPOLONICUS у Тулузі (Франція) та в галереях всієї Польщі. Сьогодні, вона визначає у своїй творчості межу між митцем та глядачем, ламаючи її несподіваним і неочікуваним засобом.

 
ІНШІ
 
ТОВАРИСТВHOMO FABER

Товариство “Homo Faber” займається освітою на тему багатокультурності, сприяє правам людини і пропагує толерантність. Однією з основних форм діяльності цієї організації є реагування проти поточних випадків хомофобії, нетолерантності, чи антисемітизму в місцевому сероедовищі. Для обговерення важливих суспільних питань вживаємо різні форми – не лише мистецькі (акції в публічному просторі, фільми, дебати, зустрічі, майстер-класи).

Презентація:

Під час зустрічі хочемо - використовуючи знімкі та короткі фільми, які становлять документацію нашої діяльності, розповісти про наші акції, про наш спосіб працювати. Розповімо про діяльність в малих місцевостях регіону ( “Слідами Зінгера”, „Лемел та Ципа”, “Коцькі оповідання”), про кінофестивалі (“Права людини в кіно”, “QueerFest”), про акції, що – адресовані студентам i вуличні акції для вільної Білорусії,Тибету, чи для прав жінок.

Покажемо теж як залучаємо до спільної праці добровольців, як працювати групою так, щоб не посваритися. Учасники зутрічі зможуть отримати по примірнику “Опорніка” – газети, що видається середовищем людей згуртованих довкола нашого Товариства.

Вулична акція “Мешканці” та гра у клас.
На вулиці вздовж дерев і ліхтарів повісимо фотографії люблінських діячів культури та митців. Кожний буде раніше фотографуватися з карточкою, на якій написано ним одне із речень: Люблін - це…”, “Люблінська кул

Додано - 25-11-2008, kasanok

Назад

 
Блоги
львівські:
¤До Львова везуть Контрабас
¤Афіша Львівської філармонії на березень
¤Лінія втечі тішить новим трибютом. Тепер The Prodigy

фестивалі:
¤Ударимо автопробігом по безкнижжю і нехлюйству
¤В березні у Львові буде дуже солодко
¤Ані Лорак їде на фестиваль «На зустріч Мрії»

ексклюзив:
¤Український фотокор став лауреатом World Press Photo
¤Українські Вечорниці вперше відвідали Швейцарію
¤Ярослав Грицак: життя, смерть та інші неприємності

шоу-бізнес:
¤Vladislav Левицький - улюблений співак гурту «ТіК»!
¤На «Євробаченні» Владіслав Левицький співатиме пісню гурту «АнтитілА»?
¤Музикою з Криївки потішив холдинг емоцій

люди:
¤Помер Джером Девід Селінджер
¤Картинки. Yiorgos Yiakos
¤Сашко Положинський йде на президентські вибори!

кіно:
¤У Львові та Відні зніматимуть фільм про Кульчицького
¤В Україні з’явиться перший анімаційний комікс жахів
¤Лесь Подерев’янський зніматиме блокбастер

ще новини:
¤У Львівській філармонії 18 лютого — Віртуози Львова
¤На знімальному майданчику - Львівський дитячий телевізійний театр «Юрашки»
¤В новий рік — з новим Слоником!



Маріанна Піцишин
Привиди театру

Він не шукав. Вона не плакала. Двері зі скрипом прочинились від вітру. В, тьмяно освітлений чотирма свічками, коридор увірвалась хуртовина. Сніжин...

Олександра Личак
Записки інопланетянки

О деревьях ...    Я смотрела на деревья. Они  начинаются снизу и уходят  кор...




Професійний фотограф
Гудима Борис
Весільне фото, портерти, дитяче, сімейне фото.
Професійна якість, помірковані ціни.
(працюю разом з дружиною)
http://www.photolife.lviv.ua

Лінк тижня
 
Нова рубрика - картинки

Мабуть в уважного читача вже виникло запитання: що ж воно таке, той клятий pin-up?!


Триває завантаження...
         

Думка редакції може не збігатися з точкою зору авторів та дописувачів статтей.
Редакція не несе відповідальності за достовірність інформації, наведеної в нередакційних та рекламних матеріалах. При використанні матеріалів сайту, гіперпосилання на JeyArt.com.ua обов'язкове!
2006-2017 © Jey Corporation. E-mail редакції — office@jeyart.com.ua
веб-дизайн: Костя Бєглов,
веб-програмування: Юрій Сторож
Rambler's Top100 Rambler's Top100 Яндекс цитирования Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
Корисні посилання: Error: Cache dir: Permission denied!
Error: Can't open cache file!
Error: Can't write cache!